I. Предмет на гаранцията.
1. Гарантът дава гаранция на предлаганите или монтирани машини в рамките на 3 години
2. Гаранцията обхваща дефекти по Уредите, предизвикани от вложени дефектни части или от увреждания, появили се в рамките на
производствения процес, доколкото такива дефекти са били налице още преди продажбата на Уредите или са се появили вследствие на
причини, фактически съществували в Уреда в момента на неговата продажба.
II. Използване на дадените от гаранцията права.
1. Под гаранционна поправка се разбира извършването на дейност със специализиран характер, чиято цел и резултат се явява отстраняването на недостатъците по Уреда, без значение какъв брой части са били сменени в рамките на една поправка на Уреда.
2. Гаранцията ще бъде признавана от Гаранта единствено след представянето от Клиента на:
a. валиден протокол за извършена доставка и монтаж на Уреда с данни, съвпадащи с посочената в Гаранционна карта информация,
b. правилно и четливо попълнена Гаранционна карта.
3. Дефекти, проявили се в рамките на гаранционния срок, ще бъдат отстранявани в срок до 14 работни дни след датата на доставянето на Уреда до Гаранта. В
случай на извършване на поправката на Уреда на място при Клиента срокът за отстраняване ще се брои от датата на обявяване на дефекта. В случай на
необходимост да бъде поръчана резервна част от чужбина, срокът за отстраняване подлежи на удължаване с времето, което е необходимо за доставянето на
поръчаната резервна част. Срокът на гаранцията подлежи на удължаване с времето, през което Уредът е бил в ремонт - като последното не се отнася до
ситуацията, когато Клиентът не си взема обратно от Гаранта поправения Уред, въпреки че е бил осведомен за приключването на ремонта. Срокът на
гаранцията подлежи на удължаване единствено с времето, през което Уредът е бил в ремонт и в случай на решение за подмяна на уреда с аналогичен.
4. Условие за признаването на гаранцията е извършването на всички ремонти единствено от Гаранта.
5. Гарантът на носи отговорност за срочното извършване на гаранционните услуги, ако неговите действия бъдат възпрепятствани от непредвидими
обстоятелства с неопределима сила или ако Клиентът е направил невъзможен достъпа до мястото, на което е монтиран Уредът, в предварително уговореното
за ремонта време.
6. В случай на необосновани рекламационни претенции разходите, свързани с извършването от Гаранта на поисканите от него гаранционни действия, са за
сметка на Клиента.
III. Рамки на отговорността на Гаранта.
1. Гаранцията не се отнася до:
a. повреди по Уреда, възникнали вследствие на неправилна експлоатация, консервация, обслужване, съхраняване, поради използването на неподходящи
експлоатационни консумативи (например филтри), както и в резултат от небрежно поведение от страна на Клиента
b. механични повреди по Уреда и предизвикани от тях дефекти, както и дефекти и повреди, предизвикани от действието на непредвидими обстоятелства с
непреодолима сила (например попадение на мълния, наводнение, корозия, свръхнапрежение в електрическа мрежа( токов удар),
c. недостатъци, предизвикани от поправки, преправяне и конструктивни промени, извършени самостоятелно от Клиента или от друго лице, а не от Гаранта,
d. щети, предизвикани в резултат на правилната или неправилна работа на Уреда (например теч на конденз, невъзможност за свободно отичане на конденз).
e. последваща промяна на мястото на монтаж на Уреда от страна на Клиента или трето лице /напр. външното тяло е монтирано в тераса, която в последствие е
остъклена/.
2. В случай на изпълняване на посочените в II условия, Гарантът има право да откаже да приеме Уреда за ремонт единствено в случай на:
a. обявяване на недостатъците след изтичането на повече от 14 дена от момента на проявяването им,
b. установяване на несъответствия между посочените в документите данни и нанесените на самия Уред данни,
c. нанасяне или зачерквания в Гаранционна карта от неупълномощено за това лице.